Geoblog.pl    milanello80    Podróże    Azja 2010 (Tajlandia, Malezja)    Kult białego człowieka

Kult białego człowieka

Tajlandia, Ko Samui

Tytulowy temat porusze pozniej. Najpierw troche chronologii, czyli bedzie o moim pobycie na Ko Samui. Wyladowalem tu wczoraj o 10, pierwszym promem z Ko Phanganu. Glod na tyle mi doskwieral, ze uderzylem do pierwszej lepszej restauracji. Tam.. no wlasnie poznalem swoja nowa azjatycka znajoma, ale o tym tez pozniej. Po wytrawnym posilku udalem sie taksowka motorowa, tj. na siedzisku pasazera skuterka do Lamai. Postanowilem znalezc miejsce noclegowni wlasnie w Lamai, by uniknac hordy tlumow obecnych wedlug moich przypuszczen na najpopularniejszej tu plazy Chaweng. Po dotarciu na miejsce pozostalo mi znalezienie noclegu. Na tyle jednak rozleniwil mnie urok plazy w Lamai, ze zwyczajnie sobie usnalem pod palemka na swoim plecaku. Efekt, niestety niezwykle piekacy... Moja twarz przypomina odtad przejrzalego juz pomidora. Nocleg znalazlem pozniej. Bardzo przyzwoity i niedrogi, a umiejetnosci targowania sie jak zwykle przydaly sie. Wieczorem obejrzalem sobie meczyk w pokoju. Nigdzie nie chcialo mi sie wychodzic.
Troche znuzyly mnie juz, i tu wracam do watku tytulowego, natarczywe zaczepiania i piski miejscowych kobietek. Tajki sa cholernie atrakcyjne, normalna rzecza jest,ze oko czesto na dluzej niz tylko chwile ucieka w bok. Ale to co w Europie uwazane jest za normalnosc tutaj uroslo wrecz do wypaczenia. Panuje tu wszechobecny kult bialego mezczyzny. Przekonaly mnie o tym rowniez rozmowy z miejscowymi facetami, ktorzy twierdza, ze u ladniejszej czesci Tajek nie maja po prostu szans. One tylko poluja na bialych. Szczegolnie podatnym na zaczepki ze strony Tajek jest sie, gdy ma sie prawie dwa metry wzrostu, biala skore i jasne wlosy. Dodam, ze adorowanym jest sie zarowno przez kobiety lekkich obyczajow, jak i zwyczajne kobiety, nie trudniace sie owym procederem. Jadac wieczorem skuterkiem jest sie narazonym, nie na niebezpieczenstwa wprost drogi, ale innego rodzaju zagrozenia dla ruchu. Rozkrzyczane Tajki widzac wieczorowa pora bialasa wyskakuja na droge, piszcza, probuja zwrocic swoja uwage w kazdy mozliwy sposob. Troche to podnosi ego delikwenta w ten sposob zaczepianego, zwlaszcza ze czynia to niesamowicie piekne kobiety, ale po pewnym czasie zaczyna meczyc.
Kult bialej skory szerzy rowniez telewizja, reklamy pokazuja Tajki w objeciach bialych przystojniakow, reklamuje sie srodki wybielajace skore, szalenstwo pelna geba.
Dzis kolo poludnia, tak rankiem dopadlo mnie blogie lenistwo, pojechalem skuterkiem na wycieczke. Slonko swiecilo, widok morza przed oczami wprawial w blogi stan. Pojechalem sobie pod pomnik Buddy. Przyznam,ze tajlandzka forma kultu buddyjskiego zdecydowanie rozni sie od widzianej przeze mnie na Sri Lance. Tam co kawalek stoi jakas dagoba, ludzie sa niezwykle religijni, tymczasem Tajowie w wiekszosci nie sprawiaja wrazenia omamionych tajnikami buddyzmu, w dodatku sa bardzo rozwiazlymi i swobodnymi w konwenansach ludzmi.
Bedac pod pomnikiem Buddy dopadly mnie trzy niezwykle piekne Tajki, chcace cykac sobie ze mna zdjecia. Na Sri Lance miejscowe kobiety chcialy sobie pstrykac fotki wylacznie z Budda, tutejsze kobiety nic sobie nie robily z obecnosci swietej figury za plecami, do rangi Buddy podnoszac moja osobe. Przyznam ze holubilo mi zainteresowanie tak uroczych kobitek. Wkrotce jednak, wbrew ich woli, opuscilem ich towarzystwo. Pojechalem na spotkanie z Tajka, pracujaca w restauracji, w ktorej dnia poprzedniego sie obiadowalem. Na tyle mi sie spodobala i na tyle operowala jezykiem dla mnie zrozumialym, ze postanowilem urozmaicic sobie popoludnie i zabrac towarzyszke na wycieczke skuterkowa. Popoludnie uplynelo w niezwykle milej atmosferze. Byc moze jutro powtorzymy spotkanie, solennie zreszta ja o tym zapewnialem, ale jak bedzie nigdy nie wiadomo. Co do jednego jestem pewny. Prowadzic tu zycie Casanowy, bajerancika, lovelasa, jakkolwiek by to zwal, dla bialego czlowieka jest tu niebywale latwo. Wystarczy miec oczy, przynajmniej kilka zebow, a przede wszystkim biala skore. Choc i czasem az tyle nie trzeba. Powszechnym widokiem sa tutaj pary bialo - tajskie, gdzie przedstawiciel plci meskiej rasy bialej wrecz kontrastuje uroda z piekniejsza tajska czescia pary.
Jedno na koniec trzeba przyznac, nawet nie przypuszczalem, zawsze bardziej krecily mnie kobiety urody latynoamerykanskiej, ze owe Tajki sa tak pieknymi kobietami. Gdyby je przeniesc do Europy liczba malzenstw mieszanych znaczaco by wzrosla.