Geoblog.pl    milanello80    Podróże    Grecja 2016 (Ateny i Santorini)    Znów do Grecji...
2016

Znów do Grecji...

Polska, Cieszyn

Jak co roku, choć były wyjątki w tej kwestii, czas jesiennych słot postanowiłem spędzić w przyjemniejszych pogodowo szerokościach geograficznych. Miast utyskiwać na niezbyt przyjazną, deszczową aurę, postanowiłem odskoczyć na południe Europy, w objęcia ciepła.

Skrzyknąłem zgraną sześcioosobową ekipę i postanowiliśmy ruszyć ku przygodzie. Destynacją naszych wojaży miał być któryś z krajów basenu Morza Śródziemnego. Czynnikiem decydującym o wyborze miała być przystępna cenowo oferta lotnicza. W efekcie wypadło na .... Grecję.

Któż by pomyślał, że po raptem kilku miesiącach (moja wiosenna włóczęga po Corfu i Epirze), ponownie przyjdzie mi rozsmakować się w suvlakach, wygrzewać w greckim słoneczku, pływać w Morzu Egejskim lub Jońskim. Jeszcze niedawno pisałem – Avtio Grecjo, do zobaczenia. Nawet nie przypuszczałem, że moja grecka rozłąka potrwa tylko 5 miesięcy.

Tym razem przyjdzie nam zwiedzić same serce greckiej ziemi – Ateny oraz najsławniejszą z greckich wysp – Santorini. Zdjęcia rozświetlonego wieczorową porą Akropolu, czy też bielonych domków z niebieskimi dachami, wiatraków na szczycie wulkanicznej kaldery wystarczająco przemawiają do mojej wyobraźni.

Kalimera Grecjo :)

tealover - 2016-10-18 07:31
To ja mam zupełnie inne wspomnienia z Grecji, ale tej lądowej - niepomocni ludzie, drogo, kompletny brak chęci współpracy z osobami nieznającymi greckiego. Najmniej przyjazne państwo w jakim przyszło mi podróżować :/ Tak że na razie Grecji dziękuję :P Chyba że na jakąś wyspę, tam może inna atmosfera jest

Marianka
Marianka - 2016-10-18 22:25
O, trochę sie mijamy, ale plan na najbliższe pare dni mam taki sam! Właśnie czekam na lot do Grecji:)