Geoblog.pl    milanello80    Podróże    Azja 2010 (Tajlandia, Malezja)    Jeszcze tu jestem
Zwiń mapę
2010
19
cze

Jeszcze tu jestem

 
Tajlandia
Tajlandia, Koh Tao
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 8852 km
 
Mialo mnie tu nie byc, ale ciagle jestem. Wyspa mocno mnie uchwycila i nie chce puscic. W sumie zastanawialem sie nad robieniem profesjonalnego stopnia nurkowego, Divemastera, wiec musialem tu jeszcze troche pobyc. Wychodzi, ze potrzeba na jego ukoncznie okolo 2 miesiecy, wiec do czasu powrotu z Malezji bede sie nad tym zastanawial. Zatrzymaly mnie tez troche imprezki ze znajomymi, nocne meczyki na mistrzostwach swiata i pare innych przyjemnych rzeczy. Ale jutro juz na pewno wyruszam na Ko Phangan. Celowo wiec, by wyspa mnie juz wreszcie puscila ze swych objec, zalatwilem sobie prom na Ko Phangan. Od jutra bede juz w innym, mam nadzieje, rownie cudownym miejscu. Wypozycze sobie skuterka i bede jezdzil po wyspie, bedzie super.Na Koh Tao raczej nie bylo to mozliwe, bo wyspe idzie obejsc dookola w 2-3 godziny.Szkoda mi tez innego aspektu mojego pobytu na Koh Tao. Znalazlem tu sobie knajpke z super tanim i smacznym zarelkiem tajskim, gdzie obiad kosztuje, uwaga! - 6,7 zl. Niewiarygodne, prawda?
Tyle z Koh Tao, spadam jeszcze poplywac w morzu, a potem na wieczorny wypadzik pod palmy i jutro rano przywita mnie juz inna tajska perelka - Ko Phangan.
Pozdrawiam wszystkich
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (2)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (3)
DODAJ KOMENTARZ
ola
ola - 2010-06-19 13:33
A myśmy się już też tak rozleniwili na tej Kao Tao, że z ciekawością wyruszymy dalej. Papa!!
 
milanello80
milanello80 - 2010-06-22 14:10
Jakos tak wyszlo, ze Koh Tao zatrzymalo mnie dluzej niz planowalem. Tym samym mniej czasu zostaje na Ko Phangan i Samui :(
 
JustynaPatryk
JustynaPatryk - 2010-10-24 12:17
uwielbiam twoje opisy. Jakbym tam byla :) pozdrawiam
 
 
zwiedził 41.5% świata (83 państwa)
Zasoby: 1099 wpisów1099 1494 komentarze1494 14333 zdjęcia14333 0 plików multimedialnych0
 
Moje podróżewięcej
27.04.2024 - 02.05.2024
 
 
24.11.2023 - 26.03.2024
 
 
04.11.2023 - 06.11.2023