Geoblog.pl    milanello80    Podróże    Azja 2010 (Tajlandia, Malezja)    Tajski temperament
Zwiń mapę
2010
27
lip

Tajski temperament

 
Tajlandia
Tajlandia, Ko Phangan
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 11733 km
 
Pojechalem na kilka dni z Toop na Koh Phangan. Tyle jej naopowiadalem o wyspie, ze wymusila na mnie moj kolejny powrot na te wyspe. Wzialem jak zwykle motorek i posmigalem po znanych i tych mniej miejscach wyspy. W przeciwienstwie do Samui wtory raz pokonujac te same trasy nie odczuwa sie zmeczenia. W kosc daje, przez co znacznie pobudza adrenaline, szalona gorska droga na Phanganie. Choc slowo droga to zbyt duze slowo. O dziwo mimo czasami nazbyt szalenczej jazdy, choc z Toop jednak mniej szalonej, ogladam slady wypadkow na twarzach i konczynach innych osob, sam bedac w stanie nienaruszonym.
Spedzilem wiec kilka dni z moja luba. Przekonalem sie o temperamencie Tajek. Wystarczy troche, czesto w formie zartow, wyprowadzic taka delikwentke z rownowagi, a w niedlugim czasie wszystko co ma pod reka laduje na Tobie. Pewnie i telewizorowi przygladalbys sie z bliska, gdyby tylko mozna bylo nim rzucic. Troche wiec rzeczy na mnie wyladowalo. Jak szybko jednak woda w tajskiej glowie sie zagotuje, tak tez szybko sie ochlodzi i dalej jest wszystko jakby nic sie nie stalo. Przerabialem to juz kilka razy. Przy okazji poznalem swietne miejsce, tzw. bufety, gdzie za rownowartosc 10-11 zl mozna jesc dowoli, konczac na salatkach owocowych i deserach. Swietne zarelko.
Jutro spadam do Krabi, mialem juz dwa dni wczesniej, ale zatrzymalo mnie swieto Buddy i moja towarzyszka.
Teraz juz nie ma ,ze boli.
Pozdrawiam
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (17)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (2)
DODAJ KOMENTARZ
Pyrda Kacper
Pyrda Kacper - 2010-07-27 20:25
Szanowny Królu przyjeżdżaj szybko bo wszyscy tęsknimy.Kiedy przyjedziesz Majeczki nie poznasz i nie uniesiesz Pozdrowionka
 
Oliwia
Oliwia - 2010-07-29 13:25
Braciszku tak, zeby cie tam kiedy konkretnie czyms nie przysypala, ta twoj Tajka...z dziewczynami nie ma zartow hehe.Daj znac kiedy wracasz, tesknimy i pozdrawiamy
 
 
zwiedził 41.5% świata (83 państwa)
Zasoby: 1099 wpisów1099 1494 komentarze1494 14333 zdjęcia14333 0 plików multimedialnych0
 
Moje podróżewięcej
27.04.2024 - 02.05.2024
 
 
24.11.2023 - 26.03.2024
 
 
04.11.2023 - 06.11.2023